3 pint tej

 2010.07.13. 14:24

a padlón nagyon csúnyán mutat. Még csúnyábban éjjel fél háromkor. Még csúnyább akkor, ha ez már a második éjszakai konyha-túra során kerül oda. Így néztem én farkasszemet ma éjjel ezzel a bizonyos 3 pinttel, és nem tudtam, hogy felrobbanjak -e mérgemben vagy elsírjam magam. Aztán felmentem, beletöltöttem Samuba a maga 2 decijét, azán újra lejöttem, hogy megküzdjek a "magam" reszortjával. Igen felemelő munka volt. Ennek kapcsán kiderült egy újabb bosszantó részlet: normális mennyiségű felmosóvizet csak a fönti fürdőben, a kádtöltőből lehet vételezni, a lenti mosdótál olyan kicsi, és a csap olyan rövid (még kezet mosni is kényelmetlen), hogy onnan max 2 liter megy bele a vödörbe.

A felmosás végeztével még a bútorfrontokat is kicsit le kellett törölgetni, aztán egy gyors papucs mosás, és már mehettem is vissza az ágyamba.

A bejegyzés trackback címe:

https://vidrak.blog.hu/api/trackback/id/tr92149142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mustela 2010.07.15. 10:11:39

Ott kellett volna hagyni. Csak 5-6 napot kell kibírni, utána könnyen felsöpörhető :P

vidramam 2010.08.05. 01:54:18

:DDD Affracba, hogy ez akkor nem jutott eszembe! Addig meg átfektetek rajta valami pallót és kész, gond letudva! Na, majd legközelebb! :D
süti beállítások módosítása