Büszke

 2011.05.09. 19:21

vagyok magamra, vigyorgok itt, mint a vadalma, pedig hát ha objektíven nézem, nem olyan nagy szám, de hát akkor is, a siker az siker, még ha kicsi is. Szóval az történt, hogy indultam a helyi újság (Old Town Crier - kb mint otthon az Angyalföldi Hírnök) fotópályázatán, még április közepén volt a leadási határidő, aznap este küldtem át nekik a képet, és azóta semmi hírt nem kaptam felőlük, épp tegnap jutott eszembe, hogy biztos elkéstem vele, vagy ami még valószínűbb: hogy nem értem el semmilyen eredményt. Erre ma délután várt az e-mail, hogy harmadik lettem! Azt is írta a nő, hogy annyira tetszik neki a képem, hogy a következő szám címlapjára ezt szeretné kitenni. Amúgy a pályázat egyik nyereménye amúgy ez volt: hogy címlapra teszik. Gondolom, a győztes lesz az ehavin, én meg a következőn... Egy hónap ide vagy oda nem mindegy? Így majdnem olyan, mintha én nyertem volna.

Íme a kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://vidrak.blog.hu/api/trackback/id/tr892890907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szakalyzsuzsi 2011.05.10. 08:05:11

Azta! Gratulálok! Indul a külföldi fotós karrier! :-)

vidramam 2011.05.10. 16:16:28

:) Köszi Zsu! Már alig várom, hogy megkapjam az ominózus számot!
süti beállítások módosítása