Májhab piknik

 2016.03.31. 11:38

A májhab az beakadt.

Samunak sütöttem (egy újabb) szülinapi tortát a családi ünnepléshez, aminek a megrendelő elképzelései szerint teknős alakúnak kellett lennie. Azért néha hálát adok az égnek, hogy nem a T-Rex a kedvenc állata. Amúgy is, de ha belegondolok, mennyivel könnyebb teknős-tortát sütni, mint T-Rex-eset....

Na, szóval mivel kb rögtönöznöm kellett abból, amit otthon találtam, ezért az lett az instant megoldás, hogy márványkuglófot sütök, aminek a középső kráterét feltöltöm csokipudinggal. Így is lett, a fejet és a lábakat is sikerült megoldani.

Amikor felvágtuk nagy közösen, Léna gyanakodva kérdezte, hogy mi az a rezegős cucc a torta közepén, mire én gonoszul rávágtam, hogy jaaaa, az májhab. 

Na, ennek folyománya lett, hogy tegnap este (t.u. (torta után) 3. nap) ülök a konyhában, olvasgatok, amíg a vidrák fürdenek. És akkor megüti a fülemet, hogy "májhab". Aztán "májhab piknik". Egy ideig hallgattam a májhabozást, aztán már gondoltam, megnézem, mi a sztori. Belépek a fürdőbe, a következő a jelenet: Maya szakad a kádban, kezében legóautó, figurák. Samu kissé értetlenkedő fejjel próbálja túlélni nővére újabb agymenését. M később megkísérelte elmesélni, hogy hogy keveredtek a legófigurák májhab pikniket sűrűn érintő kalandokba, de kudarcba fulladt, mert a falnak esett a röhögéstől. Én az ajtófélfát támogattam erősen....

Címkék: májhab Maya humor

A bejegyzés trackback címe:

https://vidrak.blog.hu/api/trackback/id/tr808548368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása